[Javalist] Youtube-ról leköltözés

Richard O. Legendi richard.legendi at gmail.com
2013. Okt. 3., Cs, 10:14:58 CEST

On 2013.10.03. 9:11, Gábor Garami wrote:
> Milyen ertelemben koltoznel le a YouTube-rol? Merthogy egy weboldalt,
> amire YouTube videokat linkelsz ki barhova, barmire kirakhatsz, akar
> GitHub Pages-re is, menni fog. Meg lehet statikus HTML-ben is
> csinalni, a kommentekhez ott a Disqus, a like-olashoz meg a Facebook,
> neked akar egy bitnyi dinamikussagot se kell irnod.

Igen, nekem is ez jutott először az eszembe. Van pl. a Jekyll
<http://jekyllrb.com/>, az viszonylag hamar belőhető, egyszerű is (pl. a
Scala IDE oldalát <http://scala-ide.org/> is ebben csinálták). Persze,
ettől még a vidók a YouTube-on lennének, csak be lennének embeddelve. A
dinamikus tartalomhoz meg tényleg elég lesz a fenti toolok használata,
vagy pl. a Google+ discussion beágyazás, az is hamar megy.

Ricsi