[Javalist] Youtube-ról leköltözés

Molnár Miklós timortinj at freemail.hu
2013. Okt. 3., Cs, 17:30:14 CEST

Jah,

Egy dolog menetközben eszembejutott, hogy számolgattam is.
Egy 1 órás (1440x1080-as) HD-videó nagyságrendileg 1 GB, ami egy nap alatt
készül el, ha csak vele foglalkozom, és nincs vele extra nehézség.
Lehet, hogy elég nekem alsó hangon 1-21.5 TB-nyi Youtube-ot kiváltó tárhely.
ami ~1.000-1.500 órának felel meg ugye.
Mivel egy Liszt zongorás életmű 100 óra (és ez a legnagyobb a fősodorból
tudtommal, még D.Scarlattinál is nagyobb háromszor), ezért 1.000-1.500 óra
sok mindenre elég.
Illetve 1.500 nap megcsinálni a videókat, ha semmi mást nem csinálok, ami
4-5 év, de ugye azért akarok :)

MM