[Javalist] Youtube-ról leköltözés

bognár attila attila at netalfa.hu
2013. Okt. 3., Cs, 21:57:18 CEST

Szia!

Én leginkább azt nem értem, hogy miért akkora gáz, ha letörlik? Gondolom
úgyis megvan Neked lokálisan, nem lehet visszatölteni? Otthoni keretek
között néhány TB sem harakiri anyagilag, például veszel egy NAS-t,
belepakolsz valahány lemezt és még redundanciád is van. Ezt könnyen
lehet úgy fokozni, hogy akár "offsite" mentésed is legyen, minimális
anyagi ráfordítással.

Attila