[Javalist] Youtube-ról leköltözés

Molnár Miklós timortinj at freemail.hu
2013. Okt. 4., P, 08:05:56 CEST

Én leginkább azt nem értem, hogy miért akkora gáz, ha letörlik? Gondolom
úgyis megvan Neked lokálisan, nem lehet visszatölteni? Otthoni keretek
között néhány TB sem harakiri anyagilag, például veszel egy NAS-t,
belepakolsz valahány lemezt és még redundanciád is van. Ezt könnyen lehet
úgy fokozni, hogy akár "offsite" mentésed is legyen, minimális anyagi
ráfordítással.

Nyilván itthon is megvan a backup és nyilván tudom újra feltölteni őket
szükség esetén. Csak az a gond, hogy ehhez én is kellek.
Nekem az kellene, hogy amit feltöltök az relatíve nagy valószínűséggel
mondjuk 99.9999%-ban maradjon is meg eztán, ne legyenek meglepetések, ne
kelljen vele foglalkozni, fel se merülhessen a dolog.
Az S3-on fel sem merül (ilyen valószínűséggel), a YT-on viszont igen.