[Javalist] Youtube-ról leköltözés

Vig Balázs balazs.vig at datasolutions.hu
2013. Okt. 4., P, 10:39:42 CEST

Én sem vagyok zenész, de a sok ezer komment pár ezreléke szerint igen van,
aki tanulásra is használja.
Mondjuk nem világraszóló ez az arány, kétségtelen, még akár hibahatáron
belül is lehet. ;)
Viszont elsősorban nem is ők a célközönség, hanem az erre fogékony laikus
közösség.

Viszont a laikus közönség a YT-ot nézi. Magam részéről nem nagyon keresem a
kottás felvételeket, inkább a koncertfelvételek érdekelnek, de érdekes volt
ránézni az oldaladra. Viszont az jelenleg biztos, hogy ha valamit keresek,
akkor annak elsődleges forrása a YT.
+1: a YT-nál van reklám részesedés is, nem?
++1: hányan ismernék a munkádat, ha nem a YT-n kezded el? Hányan követnek
az új helyre? Hány új követőt találsz máshol? Szerintem ezek fontos
kérdések, ha "misszióként" tekinted a munkádat.

Magam részéről örülnék, ha továbbra is elérhető lenne YT-n.
A copyright problémákat meg megelőzheted, ha feltünteted a videó mellett.

Üdv:
*VigB*