[Javalist] Spring secutrity ACL

Zoltán Komáromi kozo1217 at gmail.com
2013. Okt. 4., P, 15:58:35 CEST

Sziasztok,

a következő a problémám:

vannak entitásaim, amiknek különféle kapcsolatai vannak felhasználókkal,
szeretném a hozzáféréseket ACL jelleggel szabályozni. Sajnos az
ACLService-nek csak olyan implementációját találtam, ami egy fix adatbázis
sémán alapul. Ez viszont feleslegesen sok bejegyzést generálna.
Sajnos nem találtam normális leírást, hogy miként kellene az interface-t
implementálni.

Találtam még javaslatot arra, hogy saját security expression kezelőt
kellene írni. Természetesen ez lehet járható út.

Ti mit javasoltok? Valaki írt már saját ACLService implementációt?

Előre is köszi a segítséget.

Üdv,

KoZo