[Javalist] Spring secutrity ACL

Peter Verhas peter at verhas.ch
2013. Okt. 4., P, 17:19:48 CEST

> Ez viszont feleslegesen sok bejegyzést generálna.

Nem feltétlenül. Nem kell minden egyes domain objektumnak saját ACL.

Semmi nem gátol meg abban, hogy létrehozz egy pszeudo domain
objektumot, amelyikhez kapcsolódnak az ACL-ek, és amelyikre az igazi
domain objektumok hivatkoznak csak azért, hogy az ACL-hez legyenek
rendelve. Így ha vannak pl. dokumentumaid, akkor nem kell mindegyikhez
egy/több ACL, hanem lehet egy dokumentum-hozzáférés-típus domain
objektum típusod, amiben lehet a "privát", "csak tulajdonos írhatja"
stb objektumok.

Nem ismerek ennél jobb modellt, ami meg van írva és tesztelt,
használható. Ha valaki tud, szóljon.

Péter

Dipl. Ing. Peter Verhas
peter at verhas.ch