[Javalist] Liferay developer állásajánlat

Ákos Gábriel akos.gabriel at i-logic.hu
2013. Okt. 4., P, 16:30:58 CEST

Hi,

Szorri, most dobtam össze gyorsan :) Liferay developer munkakörbe keresek kollégákat.

Juniort és seniort is.

Junior szinten ami elvárás:

- Java SE oké
- Java EE (JSP, servlet) elvben oké, valamennyi gyakorlat előny
- HTML, CSS oké
- angol írás/olvasás oké

Senior szinten ami elvárás:

mint fent, továbbá:

- Java EE gyakorlat
- angol szóban/írásban oké
- design patterns oké

Amit nyújtani tudunk: van rengeteg munkánk, változatos projektek, egyszerre többet is csinálni kell(het).
Családias légkör, korrekt fizetés, projektbónusz. Szakmai fejlődés lehetősége szinte korlátlan, csak rajtad múlik.
Igazából a "képesség" és az "akarat" a fontos nekem, nem az, hogy mit csináltál eddig, vagy éppen milyen tudás
van a fejedben. Nyilván a megfelelő szakmai alap nagyban növeli a sikeres fejlődés valószínűségét.

Karrierút szempontjából a junioroknak a seniorrá válást, a senioroknak a CTO/üzlettárssá válást tudnám mondani.
További infó: honlapunk.

--
Üdvözlettel,
Gábriel Ákos