[Javalist] Youtube-ról leköltözés

bognár attila attila at netalfa.hu
2013. Okt. 6., V, 23:28:47 CEST

> Borzasztó minőségromlással kerül vissza a YT-ra az onnan letöltött videó.
> Tapasztalatból beszélek.
> Volt olyan rajongó aki letöltötte a videómat és visszatöltötte, iszonyat
> volt látni.

(bocs, de a leveleződ - outlook? - katasztrófálisan idézi a korábbi
tartalmat, legalábbis az enyémben - Thunderbird - olvasva)

Nem így gondoltam: aki karbantartó rajongód, az megkapja a "forrást", és
abból tölti fel ismét.

Ez az egész nekem kicsit se-füle se-farka: akarsz valamit, de tudod jól,
hogy nincsen ingyen ebéd, mégis keresed. Úgy őszintén: azért nagyon
meglepő lenne, ha lenne minden szempontból ideális szolgáltató, nem? A
YT is egy folyamaton keresztül jutott el oda, ahol most tart
(ingyenesség, reklám, tárhely méret, jogvédelem, ...), mekkora a valós
lehetősége annak, egy másik szolgáltató ehhez képest jelentősen mást fog
nyújtani? Itt nyilván nemcsak a Te igényedet kell alapul venni, hanem
miként lehet lekezelni például a profitot hajhászó felhasználókat, hol
lehet határt meghúzni stb... Arról nem beszélve, hogy most van valami, 3
év múlva más lesz, a 10 év múlva bekövetkező helyzetről igencsak merész
dolog lenne bármit is jósolni.

Persze nem tudom, nem tudhatom, mi a megoldás, még az is lehet, hogy
folyamatosan több helyen kell egyszerre publikálni, nyomon követni új
oldalakat, ezeket esetleg bevonni, kevésbé alkalmasakat pedig elhagyni.