[Javalist] Youtube-ról leköltözés

Molnár Miklós timortinj at freemail.hu
2013. Okt. 7., H, 01:56:34 CEST

Hali,

(bocs, de a leveleződ - outlook? - katasztrófálisan idézi a korábbi
tartalmat, legalábbis az enyémben - Thunderbird - olvasva)

Igen, bocs a kellemetlenségért.

Ez az egész nekem kicsit se-füle se-farka: akarsz valamit, de tudod jól,
hogy nincsen ingyen ebéd, mégis keresed.

Nem igazán tudtam mire vélni ezt a mondatodat. :(
A felmerült ötleteket próbáltam hangosan végiggondolni, nem pedig minden
határon túl eröltettem valamit.
Írtam én is, hogy "mission impossible" lehet
Miért ne lehetne, hogy van olyan lehetőség, amiről én nem tudok és egy
csapásra mindent megold: a józan észnek nem mond ellent amit keresek, szvsz?
Írtam, hogy free és pénzes megoldás bármi szóbajöhet.
Amikor Youtube-ról lekötözést írtam, akkor implicite ez azt jelentette
volna, ha nem derült ki a soraimból, hogy meglehet, másik fajta
szolgáltatást keresek (videómegosztás helyett blog+tárhely).

MM