[Javalist] Mit hoz a jövő?

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2013. Okt. 21., H, 09:53:39 CEST

Szerintem ez nem igy van. Nagyon sokaknak egyeztetni kell, hogy
hetkoznap el tudjanak szabadulni a munkahelyukrol eloadasra vagy barmi
masra. Az esti idoponotokkal meg az a baj, hogy olyankor mar nem lehet
egy bizonyos technikai melyseg feletti eloadasokat tartani, mert a
tobbseg munkabol jon es faradt. Szoval en azt gondolom, hogy
mindenkeppen a hetvegi eloadasok fele kellene nyitni - az eloadok is
konnyebben raernek olyankor, es ha felvesszuk az eloadasokat, akkor
otthonrol is kovetheto (livestream) vagy utolag megtekintheto azok
szamara, akik nem a csaladtol akarjak elvonni az idot.
Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621
MSN: hrgy at vipmail.hu