[Javalist] Mit hoz a jövő?

Tamás Viktor viktor.tamas at gmail.com
2013. Okt. 21., H, 10:31:41 CEST

Pár éve egyszer már lement ez a kör, hogy mikor legyen a JUM Hétvégét azt
hiszem élből ki is lőttük, mert mindenki leszavazta. Amikor pénteken
rendeztük meg, konkrétan csak a 3 előadó jött el. A hét közepe jött be
legjobban, a szerda már nagyon sokszor nagyon jól működött. Csinálhatunk
szavazást, csak aztán el is jöjjön aki szavaz.

Fél óránál hosszabb, részletekbe menő előadások eleve nem JUM-ra valók.
Inkább kedvcsináló előadásokra van szükség, nem olyanokra amin konkrétan
megtanul valamit az ember. Ha valaki kíváncsi a részletekre, utána tud
nézni ha akar. Pár kedvcsináló előadás szerintem még simán belefér meló
után. Szokott ez is működni.

Mi változott meg az évek alatt? Pár éve még mindenki ugyanazt az utat
kereste, (EJB, valami webframework, perzisztencia). Mára már eléggé
szétágaztak az utak, mindenki a sajátját járja. Nehéz olyan témát találni
amire mindenki felkapja a fejét. De azért nem lehetetlen.

"Asszem el kellene mondani nekik, hogy miért kellene, hogy érdekelje őket.
Hogy ez nekik miért jó."
Szintén +1