[Javalist] Mit hoz a jövő?

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2013. Okt. 21., H, 10:45:01 CEST

Ha nem ragaszkodunk a hozzu, 30-40 perces eloadasokhoz, akkor igen,
akar mukodhet is a hetkoznapi cucc, mondjuk leginkabb estefele.

Illetve temafelveteskent el lehetne gondolkodni, hogy mennyire
tudunk/akarunk kigondolkodni a dobozbol, es akarnank-e hostolni
peldaul Groovy vagy Scala eloadasokat/cikkeket. Amig nincs rendszeres
tartalom, addig kiserletezni lehet vele, kesobb meg ha mar nyug es
teher, le lehet valasztani.
Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621