[Javalist] Mit hoz a jövő?

Tamás Viktor viktor.tamas at gmail.com
2013. Okt. 21., H, 11:06:00 CEST

"Illetve temafelveteskent el lehetne gondolkodni, hogy mennyire
tudunk/akarunk kigondolkodni a dobozbol, es akarnank-e hostolni peldaul
Groovy vagy Scala eloadasokat/cikkeket."
Simán belefér, ha bármi köze van a Java-hoz vagy a JVM-hez.
Ez alapján Scala, Groovy benne van a körben. Mindkettőről volt már téma
egyébként.
De egyéb előadások is voltak már:

A legszélsőségesebb példa a Flex-es, Adobe-s előadás volt, aminek nem
igazán volt köze a Java-hoz, de senki sem reklamált emiatt.
Voltak nagyon hasznos és populáris scrum-os, agile technológiás előadások,
aminek szintén semmi köze nem volt a Java-hoz.
Javascript-es webframework-be is belenéztünk már ha jól emlékszem.
Kimondatlan filozófia, hogy 3 előadásból lehetőleg 2 legyen Java-s/JVM-es,
a harmadik lehet valami más is akár.

Szóval nem vagyunk bezárkózva az elefántcsonttoronyba.