[Javalist] Mit hoz a jövő?

Ákos Gábriel akos.gabriel at i-logic.hu
2013. Okt. 21., H, 21:23:35 CEST

2013.10.21. dátummal, 20:44 időpontban Gábor Lipták írta:

> Tényleg! Van itt olyan akik konkrétan PROGRAMOZIK ?? Mert néha úgy tűnik, hogy csupa főnök van itt aki fejlesztő környezetet csak a beosztottak gépén lát.

Esetemben ez az év nagy részében igaz is, bár idén is volt másfél hónap amikor ment az Eclipse a gépemen.

> Na jó ez kicsit lehet erős volt.
> De ébresztőnek szerintem jó volt. Nem kívül van a hiba. :-)
>
> Állásinterjún voltam és említettem, hogy olvasom a java-listát. Az interjúztató mondta, hogy ő is volt fent de olyan haszontalan, hogy leiratkozott.....
> Ehhez nincs mit hozzászólnom…

Mindenkinek szíve joga fel- és leiratkozni :) A linux-flame lista se túl "hasznos" az esetek nagy részében, néha viszont igen jól jön. :) A networking már csak ilyen, sok zaj, kevés hasznos tartalom.

--
Üdvözlettel,
Gábriel Ákos