[Javalist] Mit hoz a jövő?

Peter Verhas peter at verhas.com
2013. Okt. 21., H, 21:32:08 CEST

> Nekem van véleményem erről de nem leszek vele népszerű. :-)

Na ez igaz. Valóban van véleményed.

> Az itt folyó párbeszédek néha egészen magasröptűek tudnak lenni, de sajnos a legnagyobb része sima bullshit.
> Néha sima, néha szakmai bullshit.

Minden bizonnyal nálam nem működik a BSD de én nem emlékszem bullshitre.

> Amit kezdőként hiányoltam az az alapszintű segítségnyújtás teljes hiánya volt.
> Egyszerű dolgokkal nem igazán lehetett benneteket zavarni, egy két kivételtől eltekintve senki nem válaszolt az ilyenekre.

A bonyolult kérdések megválaszolása összetett, és amikor valaki válaszol egy haladó kérdésre sokan úgy érzik, hogy még tehetnek hozzá sokat. De ha feltesz valaki egy egyszerű kérdést, például hogy mi különbség van a statikus és nem statikus inner interfész között, akkor amikor azt megválaszolja valaki, nem fogom még egyszer ugyanazt leírni, általában jól írják le, nincs mit hozzátenni.

> Mivel általában nem szokás senior programozóként születni ezért a kezdők felkarolása szerintem elég fontos lenne a közösségépítés szempontjából.
> Később már haladóként is kérdeztem egyszer egyszer konkrét dolgot, de akkor sem igazán tudott/akart? senki sem válaszolni.

Erre lehet, hogy majd később még visszatérünk.

> Tényleg! Van itt olyan akik konkrétan PROGRAMOZIK ?? Mert néha úgy tűnik, hogy csupa főnök van itt aki fejlesztő környezetet csak a beosztottak gépén lát.
> Na jó ez kicsit lehet erős volt.

Egyetértek. Valóban erős volt.

> De ébresztőnek szerintem jó volt. Nem kívül van a hiba. :-)
>
> Állásinterjún voltam és említettem, hogy olvasom a java-listát. Az interjúztató mondta, hogy ő is volt fent de olyan haszontalan, hogy leiratkozott.....
> Ehhez nincs mit hozzászólnom...

Hát ehhez én sem tudok mit hozzászólni. Például a feleségem sem olvassa a Java listát. Azt hiszem ő is azt gondolná, hogy haszontalan a számára. (Ő ugyanis orvos.) AZ interjúztató konkrétan PROGRAMOZÓ volt, vagy csak a beosztottai gépén lát kódot?

Péter