[Javalist] Mit hoz a jövő?

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2013. Okt. 24., Cs, 10:12:23 CEST

> Most komolyan azt mondod, hogy csak és kizárólag azért nem válaszoltál az
> utóbbi másfél évben a javaforum.hu fórumjában egyetlen kérdésre sem, mert
> nem volt megfelelő a design? Ha felteszek egy másik témát, akkor minden
> nap körülnéznél, hogy van-e tartalom, esetleg létre is hoznál új
> tartalmat?

Nem feltetlen rolam van szo. En eleve hobbi Java-s vagyok, nem ilyen
munkakorben dolgozom, es nem is dolgozom napi szinten Java-val. Nem a
JF az egyetlen, amit nem olvasok napi szinten. Ugyanakkor, ha kikerul
egy iras, es arrol jon level a Java Listara, azt igenis elolvasom, meg
ha nem is reagalok ra. Ezt hivjak passziv olvasasnak.

> Egyrészt nincs reklámbevételem, tehát egyáltalán nem érdekel, hogy mennyi
> látogató nem nézni meg azt a tartalmat a javaforum.hu oldalon, ami ott nem
> jelenik meg, másrészt pont a mély és szakmai cikkek maradnának a
> javaforum.hu tartalomkezelőben.

Rosszul kozelited meg a kerdest. Minel kevesebben latogatjak a JF-et
magat, annal kevesebben fognak tudni rola. Ha a Facebook-on csak egy
izelito lenne, es a teljes cikk a JF-en lenne olvashato, a latogatok
egy resze elkezdene bongeszni az oldalt, es talalhatna cikkeket
maganak, de meg ha nem is talal, megjegyezne maganak az oldalt, hogy
"je, itt talaltam egy hasznos tartalmat, kesobb is visszanezunk". En
nem feltetlen hiszek az "oldal eliteknek" koncepcio mukodeseben, eleve
egy nehezen megszolithato kozosseget akarunk megszolitani, es a
jelenlegi koncepcio meg szukiti is a celteruletet.

Egy olyan oldallal semmit nem lehet csinalni, amit nem olvas senki,
kozosseget epiteni plane nem lehet vele. Kellenek a latogatok, es nem
a reklambevetel miatt, hanem azert, hogy legyen emberanyag, akibol
kozosseget lehet faragni. Vegulis az egyemberes kozosseg is kozosseg,
csak rovid uton valik unalmassa az egesz.

Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621
MSN: hrgy at vipmail.hu