[Javalist] Mit hoz a jövő?

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2013. Okt. 24., Cs, 10:48:42 CEST

Üdv,

Ehhez hozzátennék annyit, hogy állásinterjúkon érdeklődésképp szoktam
kérdezni az embereket, hogy tudnak-e magyar tartalmakról. Mondták,
hogy igen, ha épp egy adott problémájuk van, akkor megtalálták,
említettek is egyet-kettőt. De mondom, rendszeresen. Ja, rendszeresen
minek, kérdeznek vissza. Ha olyan problémám van, kihozza a Google. Ha
nem azzal foglalkozom, akkor meg minek olvassam. És ez nem egy eset
volt.
--
Viczián István