[Javalist] Mit hoz a jövő?

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2013. Okt. 24., Cs, 20:06:54 CEST

Sajnos a kis magyar rogvalosag meg az, hogy az ilyen belesz*ok
embereknek all a zaszlo. Mert itthon a legtobb ember agyon van
hajszolva, a tulora nem lehetoseg, hanem elvaras, emellett legyel
mindig mosolygos, kedves, aranyos. Ilyen kornyezet mellett en abszolut
meg tudom erteni, ha valaki nem szakmazik szabadidejeben, hanem
mondjuk pihen.
Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621