[Javalist] Mit hoz a jövő?

Gabor Szokoli szocske at gmail.com
2013. Okt. 24., Cs, 20:06:38 CEST

2013/10/24 bognár attila <attila at netalfa.hu>

> 2013.10.24. 17:34 keltezéssel, Gabor Szokoli írta:

>  Inkabb tavcsovel: gyerekuk meg nincsen, van viszont nyelvtudasuk, jol
> fizeto szakmajuk, es utleveluk...

Ezzel így ebben a formában nem teljesen értek egyet: bele*arok
> hozzáállással szerintem sehol nem lehet normálisan boldogulni, fejlődni
> hosszú távon

Mindenben igazad van, es azt hiszem en fogalmaztam felreerthetoen: En
nagyon sok okos, lelkes, erdeklodo, tenni- es fejlodni akaro keleteuropai
fiatallal talalkozom itt Montrealban. Ha otthon nehezebb talalni, annak az
is lehet az oka, hogy itt vannak.

Vissza az eredeti kerdeshez: szinten jo orszagspecifikus forumtema lehet a
kulfoldi munkavallalas, az elance.com es baratai, vagy eppen a hazai
munkakorulmenyek, a nagyobb munkaadok sajatossagai. Ezekrol nem erdemes a
stackoverflow-n kerdezoskodni.

Szocske