[Javalist] pojo merge

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2013. Sze. 19., Cs, 10:15:24 CEST

A "Root" osztályokat mindig a "model"-ből vegye, feltéve, ha szerepel
az "update"-ben, de minden "Root"-on kívüli adatot pedig az
"update"-ből használjon.

Szerintem meg kell forditani a gondolatmenetedet. Alapvetoen a model-t
updateled az update-tel, tehat csak azokat az infokat kell venni az
update-bol, amik valtoztak. Az update-be pedig meg kell kotni, hogy
nem kerulhet olyan valtozas, ami a root-ot erintheti.

Ami _szerintem_ megoldas lehet (ha es amennyiben az 'update' pontosan
ugyanolyan osztalyu, mint a 'model', hogy a sima JPA-s entitymanageres
merge elott az update-ben felulvagod azokat az elemeket, amiknek nem
kellene valtozni (igy azok nem is fognak valtozni), utana pedig siman
csinalsz egy merge-t. Marmint, ha JPA kornyezetu a kerdes (undefined,
nem irtad).

Amennyiben nincs JPA a kozelben, akkor tisztan reflectionnel seem
ordongosseg megoldani, foleg ha a Java Beanekre vonatkozo megkotesek
nagy resze be van tartva (gondolok itt a getFoo/setFoo konvenciokra).

De esetleg probalhatnad kicsit specifikalni a kornyezetet, lehet, hogy
van benne olyan megoldas, amit te nem ismersz.

Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621
MSN: hrgy at vipmail.hu