[Javalist] pojo merge

Cpt cpt at freemail.hu
2013. Sze. 19., Cs, 10:43:50 CEST

Szerintem, egyre gondolunk, csak más szemszögből nézzük a dolgot. Nem JPA-s környezetről van szó (bár, általános a feladat, olyanban is felhasználásra kerül, de ez most lényegtelen). Mindössze annyi kötöttség van napjain keretrendszeri miatt, hogy ha egy "Root" proxy osztályként kötődik valamihez (entity manager-hez vagy bármi máshoz), akkor a kötődés infói ez a tool ne rontsa el. Ha a model objektumfában megvan az update-beli entitás (neve alapján), akkor azt használja; ha nincs, akkor törölje; ha új, akkor állítsa be. Nézem a ModelMapper nevű cuccot, elég robosztus, biztos, ki lehet belőle hozni ezt, csak még nem látom, hogyan...  köszi!