[Javalist] Agilis projekt

Molnár Miklós timortinj at freemail.hu
2013. Sze. 26., Cs, 08:54:17 CEST

Sziasztok,

ELŐZMÉNY:

Egy amerikai - meglehetősen durván időnyomásos - agilis projektbe sikerült
belezuhannom az elmúlt hetekben.

Életem első igazi csapatmunkás Netbeans-es Java-s projektje, eddig csak
himihumi dolgokat kellett csinálnom, szólóban előadva.

Zárójelben: marha jó eszköz ez a Netbeans (i5 procis, ssd-s gépen), hasít
mint a szél, és azt csinálja, amit kell meg elvár tőle az ember.

Én az IntelliJ Ideát is szerettem, de ez még sokkal kerekebb egész.

TÁRGY:

A fenti projekt érdekessége, ami miatt írok, hogy veletek volt-e/van-e
ilyen, esetleg divat-e/trend-e a dolog?

Nevezetesen "agilis projekt" címén NINCS dokumentálás.

A legkomolyabb input-doksiféleség amit kaptam, egy Excel-tábla, ahol
"értelemszerűen" nincsenek elnevezések csak pl.: j6.

Még az se látszik, hogy miből indulunk és hová tartunk, annyira komplex,
több-sheetes(sit-es) a cucc.

VISZONT

Cserébe, napi két azaz kettőórás meetingek vannak, ahol bármit kérdezhetünk

Ez nem opcionális, ott kell végig ülni (telefon-konferencia), ha még kérdést
sem tudunk feltenni akkor is (még szerencse,hogy kifizetik time and
material-ban).

Besenyő Pista bácsival szólva, ez noooormális? Én vagyok nagyon eltévedve?

MM