[Javalist] Agilis projekt

Tamás Viktor viktor.tamas at gmail.com
2013. Sze. 26., Cs, 09:43:15 CEST

Napi két órás meeting még lehet hasznos. Ha mégsem bizonyul hasznosnak,
akkor manifesto 4. pont: "Responding to change over following a plan".
Ha nincs lehetőség változtatásra, a processz hangolására, akkor az nem
igazi agilis fejlesztés. Akkor mégsem csináljátok jól.

Ha nincs doksi, a párbeszéd kiemeltem fontos, persze nem feltétlen egy napi
2 órás telefonos meeting formájában.

A Business Analyst kérdést nem nagyon értettem. Agilis fejlesztésnél
Product Owner van. Ha BA is van a csapatban, az megint nem agilis
fejlesztés hanem valami ad hoc dolog.