[Javalist] Java Appserver

Ákos Gábriel akos.gabriel at i-logic.hu
2014. Ápr. 1., K, 12:22:43 CEST

2014. március 31. 23:22 Auth Gábor írta, <auth.gabor at javaforum.hu>:

> ...de eleinte magas elvárások vannak a készülő rendszerrel kapcsolatban,
> ezért JavaEE alapokon terveznek, építkeznek, aztán már csak ácsolnak, majd
> barkácsolnak, végül kókányolnak...

Ó je.

> [...]
> határidőnél, ha alapvetően működik, ezért jó a kézihajtányos megoldás is,
> amihez sokkal több szakembert találni, mint ahhoz, amit eredetileg
> megálmodtak. :)
>

> Spring esetén még mindig nehéz több VM-en keresztüli caller context
> delegation-el elosztott tranzakciókat kezelni. Ebből adódóan nincs rendes
> rollback kezelés az adatbázison kívüli erőforrásokra (néha adatbázisra se,
> ha külön VM dolgozik a két adatbázissal)... és így tovább. Ahol ez nem
> lényeges, ott jó bármi JavaEE helyett, ahol lényeges, ott szinte csak a

Úgy nézel ki mint aki ért ahhoz amiről beszél :)

Én akkor vagyok bajban amikor másik szállító munkáját kell minősítenem,
tudván hogy olyan embereket tettek a projektre akik az adott technológiában
pont nulla tapasztalattal rendelkeznek.
De hát a management úgy volt vele, hogy a projekt irányai már ki vannak
jelölve, elboldogul benne akárki, hát nem...

Üdv,
Ákos