[Javalist] Java Appserver

György Szimeonov szimeonov.gy at gmail.com
2014. Ápr. 1., K, 12:58:21 CEST

Valoszinuleg Gabornak tobb tapasztalata van a temaban mint tobbsegunknek,
de szerintem ezek JavaEE-ben sem trivialis muveletek. Alkalmazasszerveren
belul sztem elerheto Springgel is a transaction manager. Tomcat-hez meg
rakhatunk rakhatunk valamilyen third party JTA transaction managert. De
javitsatok ki ha nincs igazam vagy hulyeseget beszelek.