[Javalist] Java Appserver

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2014. Ápr. 1., K, 19:24:43 CEST

Hi,

György Szimeonov a következőt írta ekkor: 2014. április 1. 11:58:21
> Valoszinuleg Gabornak tobb tapasztalata van a temaban mint
tobbsegunknek,
> de szerintem ezek JavaEE-ben sem trivialis muveletek.

Azért nem én vagyok az egyetlen, aki EJB-t látott már működni... :)

> Alkalmazasszerveren belul sztem elerheto Springgel is a transaction
manager.

Egy VM-ben igen. Két külön VM-ben már nem annyira triviális. Ha a terhelés
vagy egyéb (mondjuk licenc) okok miatt külön VM-be kell tenni bizonyos
metódusokat, akkor szinte csak a JavaEE az, ahol minden úgy és olyan
módon propagálódik a két VM között, ahogy annak lennie kell.

Bye,
Auth Gábor
http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor