[Javalist] Tomcat - memória fogyás

Mariák Kálmán sirkalmi at kalmiesemese.hu
2014. Ápr. 25., P, 09:56:08 CEST

Sziasztok!

Van egy roppant kínos ügyem a Tomcattel, kb 4 naponta leáll a rendszer,
mert szép lassan elfogy a Tenured Gen memória.
Szeretnék rájönni, hogy melyik webappban melyik objektum szaporodik, de
nem tudom hogyan lássak neki. JMX monitor be van állítva a Tomcaten,
eddig PSIProbe-ot használtam monitorozásra, de ilyen mélységű
információt nem lehet kinyerni belőle.
Az imént feltettem egy Javamelody nevű cuccot, első ránézésre több
inforációt lehet kinyerni belőle, de a keresett részt pont nem találtam.
Van benne egy MBeans szekció ahol nagyon sok információ van
objektumokról egy faszerkezetben, de memória méreteket itt sem látok.

Hogy deríthetném ki, hogy ki a ludas?

Előre köszi a válaszokat!

Mariák Kálmán