[Javalist] Tomcat - memória fogyás

Zsombor gzsombor at gmail.com
2014. Ápr. 25., P, 10:19:48 CEST

Elsőre egy jmap -histo:live <PID> parancsot adnék ki, s akkor osztály
szintű statisztikát láthatnál, hogy miből mennyi van. Ha szerencséd van,
akkor már láthatsz gyanús osztály neveket... Ha ez se elég, akkor jmap
-dump:live:format=b:file=heap.bin -el tudnál memória dumpot kérni, és az
elkészült filet meg valami analizálóval nézegetném. Nekem a YourKit-tal
voltak pozitiv tapasztalataim.

Üdv
 Zs