[Javalist] Code Signing Certificate

Gábor Lipták gabor.liptak at gmail.com
2014. Feb. 5., Sze, 12:19:40 CET

Nyilván hogy a világ a publikus kulcsoddal ellenőrizni tudja a jar
hitelességét, ahhoz neked a privát kulccsal kell aláírni. Azt, hogy a cégen
belül a rendszergazdával hogy oldjátok meg, az más kérdés. Általában van
egy jelszóval védett certstore, és a rendszergazda által védett (ő fér
hozzá a rendszerhez csak) automatizmus írja alá a jart mondjuk egy Jenkins
build kapcsán.