[Javalist] Code Signing Certificate

József Keresztes xesj.hu at gmail.com
2014. Feb. 5., Sze, 12:27:17 CET

Ok, én is így tudtam. Kell a privát kulcs, ami a rendszergazdánál van
(tiszta sor). Ő azt mondja semmi gond majd aláírja a jar-t openssl-lel. Azt
nem ismerem, csak olyanról tudok hogy jar-t jarsigner-rel írnak alá.
Szerintetek openssl-lel aláírt jar is működne ? Mert rendszergazdánk
szerint ő mindent ezzel alá tud írni.

A másik lehetőségnek azt gondolom, hogy abból a keystore-ból ami nála
megvan, kiszedi a privát kulcsot és importáljuk egy java keystore-ba.

Harmadik lehetőség (amit nem velószínűsítek) hogy a java keytool az
openssl-es keystore-t használja közvetlenül. Szerintem nem
kompatibilisek....

Joe