[Javalist] Code Signing Certificate

József Keresztes xesj.hu at gmail.com
2014. Feb. 7., P, 23:18:23 CET

Sziasztok !

- Http címről letöltött, de rendesen aláírt jar esete biztos nem működik.
Nincs továbblépési lehetőség, blokkolódik.
- Csak https címről letöltött jar futhat egyáltalán, ez a minimum (kivéve
localhost)
- Localhost-on simán megy ez természetesen engedélyezve van, illetve
ilyenkor a jnlp-ben nincs codebase sem (ha jól emlékszem)

Amúgy a NAV-os abevjava webstart-nál is repkednek a security warning-ok, ha
bekeményít az újabb java verzió és blokkolódni fog, itt senki nem fog azzal
adóbevallást csinálni :))

Joe