[Javalist] Code Signing Certificate

József Keresztes xesj.hu at gmail.com
2014. Feb. 7., P, 23:25:22 CET

Illetve még valami. A régebben készített önalárt jar esetleg még futhat
nagy piros-sárga warning-ok kíséretében, de az újonnan készített ugyanilyen
jar nem. Ez nekem is zavaros, és érthetetlen.
Nekem van egy tavaly készített önaláírt jar egy serveren. Ez működik
piros-sárga security warning-okkal, de van continue gomb. A probléma hogy
ebbe a programba bele kellett nyúlnom. És már nem tudom elérni hogy ne
legyen teljesen blokkolva. Pedig próbáltam java verzióval, netbeans
verzióval is visszalépni, de nem tudom sehogy elérni hogy fusson.