[Javalist] Code Signing Certificate

Zoltán Bernát bernatzoltan at gmail.com
2014. Feb. 8., Szo, 02:26:58 CET

Hali!
En http cimrol toltok le alairt jar file-t. (webstart) Minden mukodik igy
is.
A legujabb java verzio folott is mukodik. (Windows eseteben a kliens gepen
a java beallitasoknal a legmegengedobb biztonsagi fokozatot kell beallitani
(self signed jar eseteben), vagy kulon engedelyezni kell a mizeriat az
adott domain-re)