[Javalist] Gondolatébresztő Git gondolatok

Zsombor gzsombor at gmail.com
2014. Feb. 21., P, 22:05:08 CET

SmartGitHg szerintem jó. ópenszószra/magán használatra meg ingyenes is.

Az eredeti kérdésre válaszolva: szerintem el kell dönteni, hogy az az N
darab projekt valójában egyetlen projekt, és akkor együtt van verzió
kezelve, egymáson snapshot dependenciák vannak, vagy egymástól független
életet élnek, s maximum csak a release verziókon függnek egymástól. Első
esetben egy repó, második esetben több repó. De amíg kicsi a projekt,
fejlesztő számban, kód méretben, szerintem mindenkinek jobban jár, ha
egyetlen repó van.

Üdv
 Zs