[Javalist] Gondolatébresztő Git gondolatok

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2014. Feb. 22., Szo, 15:31:11 CET

Hi,

Zsombor a következőt írta ekkor: 2014. február 21. 22:05:08
> Az eredeti kérdésre válaszolva: szerintem el kell dönteni, hogy az az N
> darab projekt valójában egyetlen projekt, és akkor együtt van verzió
> kezelve, egymáson snapshot dependenciák vannak, vagy egymástól
független
> életet élnek, s maximum csak a release verziókon függnek egymástól.
Első
> esetben egy repó, második esetben több repó.

Nincs a projektek között bináris függőség, az Android projekt nem függ
közvetlenül a Back end projekttől, mert REST és JSON adatok mozognak
közöttük.

Korai optimalizálásnak tűnhet, de én látok most olyan eseteket, amikor
bizonyos dolgokat az Android projektből a Back end projektbe mozgatok,
mert futásidőben kiderül, hogy ott jobb helye van, illetve olyan eseteket is
el tudok képzelni, hogy a Back end projektből bizonyos számolások át
tudnak kerülni Android oldalra, mert kiderül, hogy olcsóbb a naponta
félmillió számolás egy részét mondjuk százezer combosabb eszközre bízni,
mint emiatt nagyobb szerverparkot fenntartani. És látni szeretném, hogy
ezekben az esetekben honnan evolválódott az adott programrészlet.

> De amíg kicsi a projekt, fejlesztő számban, kód méretben, szerintem
> mindenkinek jobban jár, ha egyetlen repó van.

Most gyakorlatilag a Jenkins projekt beállításán megakadtam, mert ott nem
tudok Git repository-n belüli projektet megadni... de meg fogok akadni a
release folyamaton is, ha mondjuk ugyanúgy maven-release-plugin
alapokon szeretném megoldani Jenkins-ről.

Bye,
Auth Gábor
http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor