[Javalist] Gondolatébresztő Git gondolatok

Suller Andras suller.andras at gmail.com
2014. Feb. 22., Szo, 17:23:38 CET

> Korai optimalizálásnak tűnhet, de én látok most olyan eseteket, amikor
> bizonyos dolgokat az Android projektből a Back end projektbe mozgatok, mert
> futásidőben kiderül, hogy ott jobb helye van, illetve olyan eseteket is el
> tudok képzelni, hogy a Back end projektből bizonyos számolások át tudnak
> kerülni Android oldalra, mert kiderül, hogy olcsóbb a naponta félmillió
> számolás egy részét mondjuk százezer combosabb eszközre bízni, mint emiatt
> nagyobb szerverparkot fenntartani. És látni szeretném, hogy ezekben az
> esetekben honnan evolválódott az adott programrészlet.

De ezt svn eseten is csak onnan latnad, hogy ugyanabban a revision-ben
volt 10 sor torlese az egyik projektben az x.java-bol es 10 sor
hozzaadasa a masik projektben az y.java-hoz. Jol ertem? Tehat a file
history-ban nem fog latszani.

Ezt szerintem csak akkor fogod tudni tobb kulonallo repo eseten
megcsinalni, ha a commit message-be irsz valamit, amivel te manualisan
ossze tudod kapcsolni a 2 repot (pl: "Atemeltem az <egyik project>
x.java-bol a szamolast, amitol varhatoan csokkenni fog a szerverek
terhelese").

Andras