[Javalist] Gondolatébresztő Git gondolatok

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2014. Feb. 22., Szo, 19:50:20 CET

Hi,

Suller Andras a következőt írta ekkor: 2014. február 23. 00:23:38
> De ezt svn eseten is csak onnan latnad, hogy ugyanabban a revision-
ben
> volt 10 sor torlese az egyik projektben az x.java-bol es 10 sor
> hozzaadasa a masik projektben az y.java-hoz. Jol ertem? Tehat a file
> history-ban nem fog latszani.

Igen, illetve ha teljes fájlt vagy könyvtárat mozgatok át, akkor ilyemi látszik,
ezt nem szeretném elveszteni azzal, hogy két külön repository között
mozgatok dolgokat:
D       src/main/res/values-v11
D       src/main/res/values-v11/styles.xml
        > moved to src/main/resources/values-v11/styles.xml
A       src/main/resources/values-v11
A  +    src/main/resources/values-v11/styles.xml
        > moved from src/main/res/values-v11/styles.xml

> Ezt szerintem csak akkor fogod tudni tobb kulonallo repo eseten
> megcsinalni, ha a commit message-be irsz valamit, amivel te manualisan
> ossze tudod kapcsolni a 2 repot (pl: "Atemeltem az <egyik project>
> x.java-bol a szamolast, amitol varhatoan csokkenni fog a szerverek
> terhelese").

Nem akarok manuálisan ezzel foglalkozni, ha lehetőségem van más módon
megoldani, mert könnyen elmarad a szükséges manuális lépés. Tényleg azt
látom jelenleg erre ez esetre (nem általánosságban!), hogy a staging és a
distributed működésmód előnyeivel áll szemben az egy project = egy
repository elv, ami sokkal jobban fáj.

És mellé tudom azt is tenni, hogy adott esetben tudok a későbbiekben
teljes history-t importálni Git-re Svn-ből.

Bye,
Auth Gábor
http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor