[Javalist] Gondolatébresztő Git gondolatok

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2014. Feb. 22., Szo, 19:52:26 CET

Hi,

Zsombor a következőt írta ekkor: 2014. február 21. 22:05:08
> De amíg kicsi a projekt, fejlesztő számban, kód méretben, szerintem
> mindenkinek jobban jár, ha egyetlen repó van.

Ezt nézzük meg közelebbről. Tehát van egy Git repository-m, ebben van két
projekt:
repo
 - project1
  - pom.xml
 - project2
  - pom.xml

Hogy tudom ezt normálisan és használhatóan egy build szerverre bekötni,
illetve hogyan tudom a két projektet egymástól függetlenül kezelni release
és tag szempontjából?

Bye,
Auth Gábor
http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor