[Javalist] Gondolatébresztő Git gondolatok

Zsombor gzsombor at gmail.com
2014. Feb. 22., Szo, 20:47:47 CET

Döntsd el, hogy a két projekt független egymástól, vagy sem. Ha
függetlenek, akkor annak a kérdésnek nincs semmi értelme, hogy egyik kód
kikerül az egyik projektből, miközben valami ahhoz hasonló egy tőle
független projektbe bekerül.
 Ha meg nem független - s szerintem egy szerver/kliens alkalmazásnál
tipikusan nem az - akkor meg amúgy is elvárás, hogy legyen integrációs
teszt, amivel biztosíthatod, hogy ha modulok között mozgattál kódokat,
akkor azok tényleg jól kommunikálnak még mindig egymással, a módosításaid
után is.
 Amúgy nem értem a kérdésed, jenkins tud olyat, hogy ne a gyökér
könyvtárban levő pom.xml-t akarja buildelni,

Üdv
 Zs