[Javalist] Gondolatébresztő Git gondolatok

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2014. Feb. 23., V, 13:12:02 CET

Hi,

Zsombor a következőt írta ekkor: 2014. február 22. 20:47:47
> Döntsd el, hogy a két projekt független egymástól, vagy sem. Ha
> függetlenek, akkor annak a kérdésnek nincs semmi értelme, hogy egyik
kód
> kikerül az egyik projektből, miközben valami ahhoz hasonló egy tőle
> független projektbe bekerül.

Szerintem leírtam, hogy mennyire és milyen módon függenek egymástól.

>  Ha meg nem független - s szerintem egy szerver/kliens alkalmazásnál
> tipikusan nem az - akkor meg amúgy is elvárás, hogy legyen integrációs
> teszt, amivel biztosíthatod, hogy ha modulok között mozgattál kódokat,
> akkor azok tényleg jól kommunikálnak még mindig egymással, a
módosításaid
> után is.

Nagyon nem értek egyet.

> Amúgy nem értem a kérdésed, jenkins tud olyat, hogy ne a gyökér
> könyvtárban levő pom.xml-t akarja buildelni,

Ok, értem. De, példát nem láttam jó megoldásra, hogy egy Git repository-
ban hogy tudok két projektet úgy fordítani, hogy két külön master van,
vagy ha egy master van, akkor csak arra a módosításra fordítson, ami az
adott ágon van. De ez még egyszerű, a release folyamat viszont már nem
egyszerű, mert furán fog kinézni többféle tag, illetve a verziózás is
problémás.

Visszakérdeznék: hogy néz ki Nálad a release folyamat?

Bye,
Auth Gábor
http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor