[Javalist] DLL-beli C++ asynchronous callback használata JAVA-ból.

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2014. Júl. 19., Szo, 11:42:00 CEST

Hi,

Molnár Miklós a következőt írta ekkor: 2014. július 19. 09:34:46
> Ami megvan, hogy JNA/JNI-vel hogyan tudom használni a kérdéses dll-
t.Ami
> nincs meg az a naplózó aszinkron callback működésre bírása. Egyébként
már
> az sokat segítene, ha annyi kiderülne mission impossible-e amit akarok.
;)
> Szerintem (érzésre) nem, de mit lehet tudni.

Nem értek a JNA/JNI-hez, egyszer próbáltam régen, de nagyon problémás
volt... :)

Ha most kellene illesztenem Java-s dolgot C/C++ dologhoz, akkor nyitnék a
C/C++ oldalon egy hálózati portot, és azon keresztül beszélgetnék a
külvilággal... kevesebb szívás, ha változik valami interfész.

> PS: Egyébként meg azt gondolom szégyellje magát az Informatica, hogy
> rettenet mennyiségű pénzért cserébe, ilyen dokumentálatlan, félig
> implementált szutyokkal szúrja ki felhasználói szemét. ;)

Tudod hogy van ez... ott röhögnek az asztalt csapkodva, hogy "megvették,
képzeljétek, megvették, és használják, jajj, megfulladok a röhögéstől, aztán
árat emeltünk, és képzeljétek, tovább használják, sőt, vettek még prémium
támogatást, jajj, meghalok, pedig tudják, hogy nem segítünk, ha tényleg
baj van..."

:)

Bye,
Auth Gábor