[Javalist] DLL-beli C++ asynchronous callback használata JAVA-ból.

Molnár Miklós timortin at gmail.com
2014. Júl. 19., Szo, 13:00:01 CEST

Ha most kellene illesztenem Java-s dolgot C/C++ dologhoz, akkor nyitnék a C/C++ oldalon egy hálózati portot, és azon keresztül beszélgetnék a külvilággal... kevesebb szívás, ha változik valami interfész.

Az a baj, hogy esetemben, erre a hálózati port nyitásra az Informaticát kéne felkérnem ;)

Gondolom ezt is Te kérdezted: http://stackoverflow.com/questions/24838772/how-to-call-c-c-asynchronous-callback-in-dll-from-java Ez alapján nekem úgy tűnik, hogy előtte be kell regisztrálni a callback-et INFA_LMRegisterCallback hívással. Azt meg elméletileg JNA-val nem bonyolult.

Igen, én. Az Informatica hivatalos support oldalán korábban próbálkoztam, és semmi használható válasz nem jött.
Igen az triviális, hogy regisztrálni kell, csak javíts ki, ha rosszul gondolom, de itt pointereken keresztül megy az event-logolás, amit én nem tudok elképzelni Java-oldalon, úgy, hogy a C-oldal nincs a kezemben, még használati utasítás szintjén sem.