[Javalist] StringBuilder találós kérdés

Zsombor gzsombor at gmail.com
2014. Jún. 5., Cs, 00:51:19 CEST

Miután a kérdés az volt, hogy "Miért nem ... csinál a javac?", erre az a
válasz, hogy "meg kell nézni a lefordított kódot", vagy, hogy vannak "post
optimalizálók", esetleg, hogy "nem foglalkoztam ilyen termékekkel", kb 0
információ értékkel bír :)

 De hogy, a kérdésre is válaszoljak, szerintem ez egy olyan optimalicázió,
aminek valószínűleg a hasznossága minimális, viszont minden fordítást
általánosan lassít, így megérteném, ha kihagynák. Persze, lehet, hogy ennek
ellenére, bizonyos javac verziók mégis csinálják. (avagy én se néztem még
meg emiatt, hogy mit is generál a javac ilyen helyzetben)

Üdv
 Zs