[Javalist] StringBuilder találós kérdés

Laszlo Hornyak laszlo.hornyak at gmail.com
2014. Jún. 5., Cs, 19:11:57 CEST

Hali!

Ha százalékban nézzük, hogy mit nyerhetünk rajta, akkor a szélsőséges
esetekben (amikor többször kell újraméretezni a buffert) 30-40 százalék
körül lehet. Amikor nem kell újraméretezni a buffert, akkor egyszerűen csak
ugyanannyi mindkettő.
Már 1 újra-allokáció is nagyon sokat lassít, a valószinűsége egy valós
alkalmazásban pedig egész nagy, tekintve hogy csak 16 karakteres az
alapértelmezett.

Csináltam egy gyors mérést, a elő-allokáció nélkülin látszanak azok a
pontok, ahol újra kellett allokálni a buffert szép nagy ugrásként. Az
elő-allokált marad egy vonalon.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1fpDkmTrO7SJNvVZGGnt1b6NiErHqLuyzIPuISOXPktg/edit?usp=sharing

Az persze igaz, hogy ennek a támogatása bonyolítja a compilert, de nem
valami sokkal. (ez persze magánvélemény)