[Javalist] WildFly több root webapp

Cpt cpt at freemail.hu
2014. Jún. 19., Cs, 10:45:39 CEST

Sziasztok,  van 2 webalkalmazásom, amik -- most, míg játszadozok -- 1 standalone WildFly alatt futnak különböző (default) contextPath alatt. A contextPath zavar engem, ezért root alkalmazásként szeretném őket futtatni. Erre találtam is megoldást: WEB-INF/jboss-web.xml állomány létrehozásával megoldható. De nyilván 1 WildFly-nak csak 1 root webappja lehet. Arra keresek megoldást, hogy minél kevesebb konfigurálással tudjak futtatni 2 root appot lehetőleg 1db telepített és konfigurált WildFly alatt. Van valakinek erre valami ötlete? Arra is találtam megoldást, hogy hogyan lehet egyszerűen több példányban futtatni 1 standalone WildFly-t port offset-tel. Nem próbáltam, de gondolom, a 2 app mind2 WildFly alatt ugyanúgy fog futni, tehát ez így még kevés nekem. Az biztos működik, hogy 2x telepítem a WildFly-t, mind2t felkonfigurálom és az egyik appot egyikbe, a másikat másikba rakom, de a 2 WildFly konfigurációja szinte csak a listen portokban fog különbözni.  köszi, Gábor