[Javalist] WildFly több root webapp

auth.gabor at javaforum.hu auth.gabor at javaforum.hu
2014. Jún. 19., Cs, 11:03:20 CEST

Hi,

> Sziasztok,  van 2 webalkalmazásom, amik -- most, míg játszadozok -- 1
> standalone WildFly alatt futnak különböző (default) contextPath alatt. A
> contextPath zavar engem, ezért root alkalmazásként szeretném őket
> futtatni.

Tegyél elé akkor egy Apache Httpd szervert és mod_proxy-t vagy
mod_cluster-t... egyébként is érdemes elrejteni az alkalmazás szervert egy
load-balancer mögött, másrészt sokkal kényelmesebben paraméterezhető az
SSL és a virtualhost Apache esetén, mint WildFly esetén.

> Van valakinek erre valami ötlete?

Szeretném megérteni a problémát, mert szerintem van egy problémád, amelyre
próbálsz erőltetni egy olyan megoldást, amely nem arra a problémára való.