[Javalist] WildFly több root webapp

Cpt cpt at freemail.hu
2014. Jún. 19., Cs, 11:28:51 CEST

köszi!  A probléma gyökere az, hogy vannak adatok adatbázisban, amik HTML-ként jelennek meg a felhasználónál. Az adatokban vannak linkek, amik a webapp egy-egy oldalaira mutatnak. És a linkek ugyan domain-relatívek, de nem szeretném a linkekben látni a context path-t. És ez áll mindkét app esetén.  köszi, Gábor