[Javalist] =?UTF-8?Q?=C3=9Aj_g=C3=A9p_?=a fejlesztéshez

Peter Verhas peter.verhas at gmail.com
2014. Jún. 20., P, 10:58:30 CEST

Én azt a hasonlatot szoktam használni, hogy van a céges auto policy, és mindenkinek opel van. Mindenki panaszkodik, mert audit, meg mercedest szeretnének, de kijárni az ügyfelekhez azért az opel astra működős.

És akkor jönnek a fejlesztők, és ők is panaszkodnak, de nem érdekel senkit, mert mindenki panaszkodik. Csak éppen a fejlesztők feladata a szántás. Ezért kapnak az ekéhez vonóhorgot. De nem traktort!