[Javalist] Új gép a fejlesztéshez

József Keresztes xesj.hu at gmail.com
2014. Jún. 20., P, 22:28:21 CEST

Szép történet !

De nálunk nem ilyen egyszerű a helyzet. Az én főnököm is azt mondja hogy
soha életében nem dolgozott még ilyen helyen hogy ennyire nehéz lenne
gépeket beszerezni. Ugyanis egy gép beszerzése nagyon-nagyon sok embertől
függ, a főnököm csak egy láncszem a gépezetben. Egyébként igazad van
valóban nem ezen múlik hogy egy ember ott dolgozik-e.

Régebben olyan helyzet is volt hogy le voltunk szerződve egy céggel aki
hardvert szállított sok-sok éven keresztül.
Igaz hogy 1/3 áron megkaptad volna ugyanazt a gépet átmész az utca
túloldalára a sarki pc-boltba, de ugye onnan nem vehettünk gépet, nem velük
volt szerződésünk hardverre. Szóval a helyzet bonyolultabb mint gondoljátok.

Joe